Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Aussien mieletön menestys

30.9.2009

Aussien mieletön menestys



Unohda jooga, suklaajäätelö tai push-up rintsikat. Real Volume antaa todellista nostetta.
Big hair is beautiful!

Kirjotin aikaisemmin Aussien Real Volumesta ja 3 Minute Miracle hiushoidosta.
Olen käyttäny Aussien tuotteita keväästä asti ja täytyy sanoa, että minun hiuksille
ne vain sopivat. Myös minun mottoni on BIG HAIR is beautiful. Föönaan, tupeeraan,
käytän lakkaa ja muutenkin hiukset on kovassa rääkissä pitkin viikkoa. Nämä antavat
nostetta sekä hoitavat. Mitäs muuta sitä voisikaan toivoa?

Nyt sain postissa kivan paketin lempparituotteitani lisää ja päätin vielä kerran kertoa Aussiesta.



Taustaa...
Amerikkalainen hiusguru Tom Redmond menee Australiaan vuonna -79.
Hän tutustuu maanosan lukuisiin hedelmiin ja hoksaa että nämä voisivat tehdä
ihmeitä räjähtäneille hiuksille. Tomppa luo hiushoidon nimeltään
Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor, joka on palkittu yhdeksän kertaa
viimeisen kahden vuoden aikana ja on maailman tähtien suosiossa.
Myös minun!






There`s more to life than hair, but it`s good place to start!
Jokaiseen pulloon on pakattu entisaikojen salaisuuksia ja viisauksia. Ne tekevät
ihmeitä pörröisille, metsittyneille ja latteille hiuksille, jotka ovat pilalle kammatut
tai hallitsemattomat. Hiuksista tulee ilmavat, terveet ja joustavan tuntuiset.
Minut humalakasvin tuoksu on vienyt mukanaan, onko sinut?

Beauty can be fun!

Heinäkuun testauksestani voit lukea täältä.

(Turusta Skanssista KIKS liikkeestä löydät Aussien. Uudet kengurupullot
ensi keväänä kaupoissa)

(kuvat Aussien sivuilta-->photoshop by Coco)

3 kommenttia:

Blogger Anna A. kirjoitti...

Noi on niin mun lemppareita! Käytän vuorotellen TRESemmen kanssa :D

30. syyskuuta 2009 klo 22.02  
Blogger COCO kirjoitti...

Mä en oo vielä koklannu TRESemmeä. Mä oon vaan jotenki ihan jämähtäny näihin aussien juttuihin. Täytyypi kokkeilla!:)

30. syyskuuta 2009 klo 22.05  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

THanks for the tip! Itse käytän nyt Tigin shampoota ja hoitoainetta, joita molempia inhoan. Hiukset tulee tahmaisen oloisiksi heti ekana päivänä (pesen hiukset joka 2. päivä). Ostan seuraavaksi Ausseja. Onko niillä muotoilutuotteita myös?

ps kiva blogi!

2. lokakuuta 2009 klo 16.28  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu