Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Over knee ja Lauren

16.9.2009

Over knee ja Lauren

[FP_3579633_Hilton_Conrad_FP4_0909091.jpg]

Ullalaa pläjäytti tämän Laurenin kuvan blogissaan ja mä oon myyty! Oon jo pitkään katsellut
Nellyn sivuilla olevia bootseja ja nyt taitaa tilaus mennä eteenpäin. En vielä tiedä
minkä värin valitsen. Jotenkin nuo konjakinväriset vain vetävät puoleensa, Lauren-
kuvalla saattaa olla vaikutusta.
Kumman te valitsisitte?


(Kuvat skinnywebsite ja Nelly)
& 16.9 lisäys. Ruskeat/konjakin väriset tilattu.
Mustat oli loppu, eli päätös oli täten helppo.

6 kommenttia:

Blogger Nuheila kirjoitti...

Ohh!!!Molemmat on aivan ihanat,mutta niinkuin sanoit niin Laurenin kuvan innoittamana kallistuisin minäkin konjakin värisiin:)

16. syyskuuta 2009 klo 15.36  
Blogger COCO kirjoitti...

Mä vaihdan mielipidettä tunnin välein. Mulla on vitivalkoiset hiukset ja pukeudun aika maanläheisesti. Yleensä. Mustat ois järkevämmät ja helppo yhdistää. Ehkä ens palkasta tilaan viel konjakin väriset. x)

16. syyskuuta 2009 klo 15.47  
Blogger Char and the city - Divaaniblogit kirjoitti...

Oh, aivan ihanat, Nellystä? Oh oh! Ja tuo Laurenin koko syysasu on nams!

16. syyskuuta 2009 klo 20.05  
Blogger COCO kirjoitti...

Joo Nellystä, 39 euroa. Sano sä Char kummat valitsen? Mä en tiiä yhtään! Ihan ärsyttää ku mieli muuttuu koko ajan! :)

16. syyskuuta 2009 klo 21.40  
Blogger Char and the city - Divaaniblogit kirjoitti...

Äääh. Varmaan mustat. Olen niin klassinen, ja matalat konjakinväriset saappaat ostin jo viime syksynä, eli mustatmustat, mutta voisin kyllä ottaa kummatkin! Eli JOS ei vielä olisi konjakinvärisiä, niin voisin vastata toisin.. Ja mustia korottomia ei taas ole vielä.. :D Ei varmaan auttanut yhtään mitään tää vastaus :)

17. syyskuuta 2009 klo 11.47  
Blogger Ulla kirjoitti...

Hei, mä näin noit buutsei Oslossa kaupassa! Mutta vain mustina, itse himoitsisin kans ehkis enemmä noit ruskeita. Ihanat :)

18. syyskuuta 2009 klo 14.59  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu