Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Pukki voisi tuoda

21.11.2009

Pukki voisi tuoda



1. Kartellin Louis Ghost chair 2. Iittalan Lantern lyhty 3. Valkoiset lakanat 4. Missonin käsipyyhkeet
5. Flap Wall clock 6. Kartellin Stone jakkara 7. Block valaisin

Sisustuspuolen lahjalista pukille. Arvokkaat valinnat, joten ehkä tämä on tälläinen fiilistelylista.
Valkoisia lakanoita ei vain koskaan ole liikaa. Missoni Homen pyyhkeisiin olen ihan rakastunut, haluan
kevääksi raikkaita tekstiilejä.  Flap Wall kello olisi unelma, näin samankaltaisia sisustuksen koodissa.

Uppooko minun toivomuslista sinuun?

&22.11, 14:35 Lisäsin Block lampun vielä listaan. Se unohtui täysin ja se on ollut jo pari vuotta haaveissa.

11 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihania lahjatoiveita. Joulupukki voisi tuoda myös meille kaikki nuo jutut :) Onko toi Flap Kello eri kuin Habitatin valikoimissa oleva? Miten eroaa?

Anu

22. marraskuuta 2009 klo 6.41  
Blogger Char and the city - Divaaniblogit kirjoitti...

Arvaa kenen lista on noh, ei nyt ihan identtinen tämän kanssa, mutta about :D mulla tulossa tässä parin viikon sisään :))

22. marraskuuta 2009 klo 8.17  
Anonymous Tuuli kirjoitti...

Uppoaa ihan täysin, minäkin ilahtuisin noista kaikista.

22. marraskuuta 2009 klo 11.08  
Blogger COCO kirjoitti...

Anonyymi, ihan sama kello. Juuri Habitan.

Char, I know! Tuo Ghost tuoli varsinkin!! <3 Mä veikkaan mä voisin käyttää lahjalistana sit sun tekemää listaa. :) Tee pian!

Tuuli, nimenomaan! :) Kaikki on aika arvokkaita, mut aina sitä voi toivoo. :)

22. marraskuuta 2009 klo 14.47  
Blogger hennan kirjoitti...

Mulle 1,2,5 ja 7 :)

22. marraskuuta 2009 klo 15.58  
Blogger Anne kirjoitti...

Meiltä löytyy sun listan kaikki muut paitsi kohdat 2 ja 3.
Jos tuut ostoksille, muista toki moikata :)

Karlssonilla on siis samanlainen kello, sitä on myös pienenä kokona.

22. marraskuuta 2009 klo 23.48  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Habitatin kello maksaa Stockalla n. 100e ja Karlssonin iso kello esim. Koodissa n. 250e.. Joten ei ihan sama kello. Tai paremmin tietävät voivat jatkaa. Kiinnostaisi vaan tietää, mitä eroa kelloilla oikeasti on. Ihana lista joka tapauksessa :)

Anu

23. marraskuuta 2009 klo 9.19  
Blogger COCO kirjoitti...

Luulin että on sama, mutta ilmeisesti vain Stockmann myy Habitatin tuotteita? Ainakin Stocka on tuonut Habitan markkinoille!? Ellen muista väärin. Mulle kelpaisi kumpi vaan!:)

Eroista en osaa sanoa...? Veikkaan että Karlsson on laadukkaampi? Isompi?

23. marraskuuta 2009 klo 9.33  
Blogger I May Say kirjoitti...

uppoo toki; pl ghost-tuoli. siitä mä en välit'. mä ottaisin mielelläni uten silon; iso valkoinen, kiitos! ja eamesin dsw x2 mustana (tai valkoisena) ois tosi tykkilahja. sit se kartellin pyykkikori-tsydeemi tulis tarpeen. mä voisin haluta itselleni aki choklatin huopatohvelit (joo, mä oon vanhus :o) ja flanelliset pyjamahousut :)

24. marraskuuta 2009 klo 8.29  
Blogger COCO kirjoitti...

Oih jooh, Eames ois tykkilahja myös! Erityisesti eamesin se vanerinen norsu ja tämä dcr muovituoli, jossa on ne metalliset jalat, u know. Kartellin pyykkikori ois kans nam ja lottovoitto siihen päälle. ;) Googletin noi aki choklatin huopatossut- ihanat! Mullekkin kävis!! Mulla on vielä tekemättä toinen lahjalista!

24. marraskuuta 2009 klo 9.04  
Anonymous Esba kirjoitti...

Meillä on Block juuri tuolla mustalla johdolla ja tuon kynttilälyhdyn sain pienenä hetki sitten. Kellosta olen myös haaveillut, mutta nyt olen päätynyt Mondainen seinäkelloon. Sen voisi ostaa ensi vuonna. Ja just pistin tilaukseen H&M:n valkoiset pellavalakanat.

;D

1. joulukuuta 2009 klo 9.51  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu