Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Pearls for girls x3

2.1.2010

Pearls for girls x3



Minulla on olevinaan aina niin kiire, että en ehdi käyttämään paljonkaan koruja. Pysyn tutuissa ja
turvallisissa päivästä toiseen. Juhliin tietysti yritän aina panostaa.

Tässä ovat kolme suosikkiani. Löytyvät kylpyhuoneen laatikosta pienistä korupusseista. Laitan ne melkein
joka päivä. Sopivat nimittäin asuun kuin asuun.



Kaikille on varmasti tullut tutuksi alkusyksystä hankkimani Humanity rannekoru. Valkoinen väri tosin on
tänä päivänä hieman harmahtava. Vähän ikääntynyt.
Uusin kaverini on parhaalta ystävältäni saatu helmirannekoru. Pearls For Girls. Ihana.





Korviin laitan usein ihanat mustat korvakorut, joissa ovat fasettihiotut
pyöreät onyksit sekä hopeiset verkkohelmet. http://studio-ania.blogspot.com/

Olen onnekas, voitin Charin koruarvonnassa nämä! Ovat tärkeät!





Nyt vietetään koti-iltaa ja korut pakkaan takaisin omiin pusseihin ja laatikkoon.
Huomenna näkevät ehkä taas päivänvalon. Ihanaa lauantaita! Muistitteko, että
ensi viikolla on taas pakollinen vapaapäivä? Yeah!

7 kommenttia:

Anonymous Just a girl kirjoitti...

Heips!
Huomasin blogissasi, että käytät paljon tollasta kaunokirjotusta ja varsinki tuossa bannerissa on tosi ihana teksti! Tiiätkö saisko Wordiin mitenkään mistään kaunokirjotusta? Ku yritin ettiä että olisin kirjotellu yhen jutun jollain sievällä tekstillä, mutta ei oikeen ollu mitään.. :s ja mulla on siis Office 2007.

2. tammikuuta 2010 klo 17.10  
Blogger COCO kirjoitti...

Bannerissa on Garamond fonttia ja "Sweet" on kirjoitettu Palace Script MT -fontilla, johon oon lisänny koukeroita. Koko bannerin oon tehny photoshopilla, joten en oo ihan varma löytyykö Palacea Wordistä. Mut samantapaisia varmasti. (Garamond on ehkä maailman kaunein fontti mun mielestä.)

Netistäkin voi ostaa erilaisia fontteja, mut käytännöstä en tiiä mitään...

Mut toivottavasti oli jotain apua?

2. tammikuuta 2010 klo 18.14  
Anonymous Just a girl kirjoitti...

Kiitti, selvensi hieman fonttihämmennystäni. :D Palacea ei löytynyt, mutta Garamond kyllä, nooh enköhän mä näillä fonteilla pärjää! :)

3. tammikuuta 2010 klo 0.03  
Blogger hennan kirjoitti...

Hei tiedätkö myykö Turussa tota Humanity ranneketta joku liike? Oon metsästäny mustaa mutta ei oo monessa nettikaupassa mustaa ollenkaan:(

4. tammikuuta 2010 klo 17.25  
Blogger COCO kirjoitti...

Voi harmi... mä oon tilannu myös mustan Nellystä. En tiiä onko Turussa missään tota myynnissä. :(

4. tammikuuta 2010 klo 19.57  
Blogger Piretta kirjoitti...

Oi, voi kun hieno tuo toka kuva Humanity korusta, näyttää siltä että pystyy melkein poimimaan käteen ruudulta :)! Tekis ihan kuvan innoittamana mieli hankkia ranneke :D

5. tammikuuta 2010 klo 2.22  
Blogger COCO kirjoitti...

Vau kiitos, aika siistii! Hanki ihmeessä ranneke! Se on tosi helppokäyttöinen ja kiva yhdistää asuun kuin asuun.

Mä yritän tässä harjoitella valokuvausta, tä on tosi mielenkiintoinen harrastus. Olen kuvannu makroasetuksella korut.

5. tammikuuta 2010 klo 8.32  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu