Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

White

11.2.2010

White



Olenko jo tehnyt selväksi, että valkoinen on ehdottomasti lempivärini. Pidän sen puhtaudesta, raikkaudesta,
ja keväisyydestä. Valkoinen yhdistettynä mustaan tuo kivaa graafisuutta ja luo kontrasteja. Musta, valkoinen
ja beige yhdistelmä toimii ainakin minun kotonani. Valkoinen avartaa, heijastaa ja tuo valoa tänne synkkään,
pimeään Suomeen. Valkoinen lattia on `pure love´!




Jeltje fotografie. Kuvan tunnelmaa haen meidänkin makuuhuoneeseen, yläkertaan. Unenomaista
fiilistä.

(kuvat lainattu)

5 kommenttia:

Blogger Beanna kirjoitti...

Ihania! Kelpais mullekkin =) Valkoinen puulattia olis kyllä aivan ihana!

11. helmikuuta 2010 klo 10.43  
Blogger MillaS kirjoitti...

Valkoinen lattia olisi kyllä ihana :) Viimeinen kuva on jopa liian valkoinen mun makuun; itse työskentelen sairaalassa joten jos kotona olisi noin valkoista niin tuntuisi liian kliiniseltä kaikki :D ja ei erottuisi koti työpaikasta värien puolesta :D

11. helmikuuta 2010 klo 13.26  
Blogger COCO kirjoitti...

Marie Keksi, juuri näin.

MillaS, molemmat kuvat ovat hyvin valkoisia. :) Mä haaveilen just makuuhuoneeseen tuota valkoista, jos koko koti olisi noi vitivalkoinen, olisi se ehkä vähän liikaa. (tai sitten ei). Makuasioita. :)

11. helmikuuta 2010 klo 13.43  
Blogger Stellar kirjoitti...

Mä taas voisin elellä näissä huoneissa ihan mainiosti :) Ei ollenkaan liian valkoista. Tosin mustan ja valkoisen yhdistelmä on mulle liian kontrastinen, mutta grafiitin harmaa+valkoinen taas on suurta rakkautta!

11. helmikuuta 2010 klo 22.46  
Blogger COCO kirjoitti...

SaraStellar, mulle myös sopivan valkoista. Meillä on kotona paljon mustaa ja valkoista, pehmennän sitä sitten juuri harmaalla/beigellä. Koristetyynyissä. :)

13. helmikuuta 2010 klo 18.17  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu