Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Housewife

27.4.2010

Housewife



Eilen mietin että saisinpa muutaman lisätunnin päiviin, siivousta ja kaappien järkkäilyä ei olla tehty
luvattoman pitkään aikaan! Kuinkas kävikään, tuli muutama kotipäivä tälle viikolle, pojulla on vesirokko.
Ihan muutamalla näpyllä varmaan selvitään onneksi, kuumettakaan ei ole, joten ulos päästään nauttimaan
auringosta.

Tylsänä hetkenä vedin tummaa suklaata ja mietin että mustia korkokenkiä ei voi olla koskaan liikaa!
(kuvasta puuttuu vielä pari jos toinenkin)



Eikä lehtiä ja lehtipinoja....



Eikä kauniita astioita, erityisesti mukeja...



Eikä suklaata...

7 kommenttia:

Blogger Miss M kirjoitti...

Niin suloinen tuo ylimmäinen kuva!

27. huhtikuuta 2010 klo 22.34  
Blogger Aino kirjoitti...

allekirjoitan kommentin mustista korkokengistä! :)

28. huhtikuuta 2010 klo 7.42  
Blogger suvi m / Valkoinen Harmaja kirjoitti...

Ihania kuvia!

Meidän tytöllä on nyt vesirokko (pojalla oli pari viikkoa sitten), joten minäkin olen kotona. :)

Pikaista paranemista sinne!

28. huhtikuuta 2010 klo 8.03  
Blogger COCO kirjoitti...

Maria, hih, kiitti! Pulleat jalat. :)

Aino,juuri näin. Niitä ei voi olla liikaa. :)

suvi m, kiitos! Paranemisia myös sinne! :)

28. huhtikuuta 2010 klo 12.01  
Blogger I May Say kirjoitti...

mä olen sun kanssasi päinvastaista mieltä; yksillä mustilla, beigeillä jne kengillä pärjää mainiosti. less is more for me :)

28. huhtikuuta 2010 klo 14.07  
Blogger Elisa LPP kirjoitti...

Upeita kenkiä! ..ja miten siistejä :) tuntuu, että vaikka niitä popoja kuinka hinkkaa, ei pysy puhtaana, ei!

pikaista paranemista, vesirokko on inha tauti. meillä pienempi joutui siitä sairaalaan asti :/

28. huhtikuuta 2010 klo 14.59  
Blogger COCO kirjoitti...

I May Say, totta sekin! :) Mä oon kova kenkähullu ja ostan usein mustia, koska ovat niin helppoja yhdistää. Mustia kenkiä on sit erilaisia, nilkkureita, avokkaita, peep toe tyylisiä jne... :) Beigejä korkkareita mulla on vaan yhdet. :)

La Petite Princesse, no mä vähän hinkkasin kuvausta varten. :) Arkena käytän yleensä ihan vaan Converseja... :)

29. huhtikuuta 2010 klo 9.45  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu