Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Miten pukisin mieheni?

10.8.2010

Miten pukisin mieheni?





Pukisin mieheni Tommy Tonin katutyyliin. Ihastuin kovasti kelloihin ja maskuliinisiin koruihin. Käärittyjä
lahkeita ja hihoja. Parransänkeä ja rentoa olemusta. Yllättäviä, mutta kuitenkin harkittuja yhdistelmiä.
I like! Olisi kiva nähdä muidenkin kuvakollaaseja, "Miten pukisin mieheni?"

Olisi myös kiva nähdä mitä mieheni valitsisi minulle! Mielenkiintoista ennenkaikkea!

(Photographs by Tommy Ton)

14 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mun mies pukisi mut minihameeseen ja liian korkeisiin korkoihin... ja tukka auki ja paljon koruja ja meikkiä... :/

10. elokuuta 2010 klo 12.36  
Blogger COCO kirjoitti...

Anonyymi, oletko kysynyt vai onko tuo vain stereotypia mitä ajattelet miesten yleensä valitsevan? :)

10. elokuuta 2010 klo 13.10  
Blogger Bella kirjoitti...

Aika hauskaa olisi kyllä nähdä miten miehet pukisivat meidät naiset!:))

10. elokuuta 2010 klo 14.27  
Blogger Elisabeth kirjoitti...

Hyvä idea, pitääkin pistää mietintään tällainen postaus! :)

Ja kyllä muhunkin tuollainen tyyli miehellä iskee, rento mutta tyylikäs.

10. elokuuta 2010 klo 15.03  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä tiedän kyllä miten mun mies pukisi minut, hän on toisinaan ostellut vaatteita mulle ihan omatoimisesti ja kertonut muutaman kerran mitä haluaisi minun pukevan...eli mun mies tykkää farkuista, hyvin istuvista paidoista ja korkeista koroista...mutta juu, sellaiset mulla oli päällä silloinkin kun me ekan kerran tavattiin...legginssit, kaavut ja rusetit se haluaisi vetää pöntöstä alas:)

Mun täytyy kyllä sanoa että normaalisti mun mies pukeutuu mun makuun sopivasti mutta vois kai sitä yrittää saada jonkunlainen kollaasi aikaan! taidan kopsata tämän idean täältä omaan blogiini...

10. elokuuta 2010 klo 15.50  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Anonyymi vastaa:

Kyllä se on aika selväksi tullut miehen kanssa shoppaillessa ja elellessä... Jos hän vähänkin saa vaikuttaa mitä valitsen päälleni, tyyli on tuo. Pidän kuitenkin tiukasti pääni (useimmiten) ja kuljen ballerinoissa ja farkuissa, tukka ponnarilla... :) Mutta kivahan se on, että naisellisuudesta tykkää ja saan ainakin huoleti törsätä vaatteisiin ja meikkeihin... ;)

10. elokuuta 2010 klo 16.13  
Blogger Hanna ★ kirjoitti...

Kelpais tuollainen mies minullekin :) Miesten maku voi olla yllättäkin joskus. Minun mies tykkään että pukeudun mielummin housuihin kuin hameeseen...

10. elokuuta 2010 klo 18.57  
Blogger Miia kirjoitti...

Tämä on ensimmäinen kommentti, jonka jätän blogiisi. Kiva idea tuo Miten pukisin mieheni -postaus. Ehkä toteutan vastaavan omassa blogissani. Tykkään blogistasi muutenkin.

10. elokuuta 2010 klo 19.46  
Blogger Rilla kirjoitti...

Kelpais kyllä tuo tyylin munkin miehelle. Siis MUN mielestä. Noi miesten hässäkkäkorut on makeita. Koruhulluna täytyy sanoa, et tykkään.

Eikä muuten mitään havaintoa, miten mun mies mut pukisi! Korkkareihin, se on ainoa varma juttu :)

10. elokuuta 2010 klo 20.11  
Blogger COCO kirjoitti...

Bella, totta turiset!

Elizabeth, tee ihmeessä! Olisi kiva nähdä mitä muut valitsevat! Rento tyyli on ihana. Veikkaan että moni mies sitä ihailee myös naisissa.

White Lily, jeps, munkaan mies ei diggaile mistään kaavuista tai "äitiyspaidoista". Niin mukavia kuin ne onkin! Käytän silti. ;)

Anonyymi, nimenomaan! :)

Hanna, totta! Moni miestuttu tykkää luonnollisesta lookista. Ei mitään kauheeta meikkikerrosta ja hiukset mielellään luonnolliset. Pitäisikin joskus istuttaa mies koneen ääreen ja viedä se jonnekkin nettivaatekauppaan ja valita mieleiset vaatteet sieltä.

Miia Helenius, kiva, kiitos! Tee ihmeessä!

Rilla, korut on niin makeita! Voi olla että moni mies on niin karhu, ettei mitään koruja pitäisi... mutta me ainakin tykätään! :)

11. elokuuta 2010 klo 8.16  
Anonymous Tiina kirjoitti...

Otsikko oli aika hätkähdyttävä, mutta onneksi kyse oli vain siitä miten pukisit jos saisit päättää eikä tyyliin nyt ryhdytään sanoista tekoihin. :D Oma mieheni (tai eri taloudessa asuva poikaystävä jos nyt tarkkoja ollaan) pukeutuu ihanan rennosti mutta siististi farkut/t-paita/rento kauluspaita -tyyliin. Ja ihan kiva niin, itse en tykkää jos miehellä on liian hieno tyyli, tai mikä pahempaa, hienosteleva. (merkit ja hyvä ettei hintalaput esillä, tämä koskee kyllä molempia sukupuolia) Olisi aika huono juttu, jos miehellä menisi kauemmin peilin edessä vaatetusta ja hiuksia miettien kuin minulla... :D

11. elokuuta 2010 klo 12.44  
Blogger COCO kirjoitti...

Tiina, en ajatellutkaan että joku ajattelee noin! ;) Mietin myös otsikkoa "...jos olisin mies" :)

Mä veikkaan että noi mun kuvien new york äijät miettii paljon vaatejuttuja ja kokeilee eri asuja peilin edessä 100 kertaa kauemmin kuin minä...

11. elokuuta 2010 klo 13.07  
Anonymous 3763.3.2010 kirjoitti...

Osa noista kuvien asusteista on kyllä pahasti homomaisia eivätkä ainakaan komista miestä.

Miehen tulee olla komea eikä mikään naismainen.

Esim. Jorma Uotinen on asia erikseen. Hänelle sopivat kaikenlaiset vaatteet jopa hamekin, mutta suomalaisella miehellä osa kuvien vaatteistä näyttäisi kuin suoraan sirkuksesta tulleelta.

14. elokuuta 2010 klo 12.20  
Blogger COCO kirjoitti...

3763.3.2010,

Makuja on monia, mä taidan sitten tykätä homomaisista! ;) Tollaisia miehiä minä katselisin! :)

14. elokuuta 2010 klo 16.00  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu