Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Seitsemän tunnustusta

20.10.2009

Seitsemän tunnustusta

Teen tämän haasteen ihan omasta aloitteesta. Ajattelin nyt valaista teille jotain
itsestäni, vaikka nämä tunnustukset eivät välttämättä mitään järkevää itsestäni
kerrokkaan. Eikä myöskään kuvat.

Seitsemän tunnustusta!



1. Olen saanut suklaamunan poliisilta perinteisen ratsian yhteydessä!! :) :)

Homman nimi oli erään sanomalehden ja Poliisin yhteinen pääsiäistempaus. He pysäyttivät
vain ne ketkä ajoivat esimerkillisesti ja palkitsivat autoilijat suklaamunalla. Minun
tuurillani pääsin myös lehteen kuvineen kaikkineen. Kuvassa poliisi ojentaa minulle
munan ja kuvateksti meni näin: "Coco" on yhtä hymyä kun vanhempi konstaapeli
Virtanen palkitsee hänet suklaamunalla. Kuvassa hymyilemme leveästi! x) Arvatkaa
vaan sainko tämän lehtijutun jälkeen muutaman huvittuneen puhelun!!

2. Vanhemmillani on "kesämökki" Kenyassa pienessä kylässä.

En ole vielä päässyt käymään siellä. Viime kerralla oli työkiireitä ja vauva mahassa.
Kuulema, kun sinne menee, lapset juoksevat auton vierellä. Lähikylistä tulee satoja
ihmisiä katsomaan valkoisia ihmisiä ja lapset ihmettelevät sileitä hiuksiamme.
Syödään Ugalia, riisiä ja lihaa. Annetaan lahjoja. Niin eri maailma muutenkin...



3. Olen esiintynyt kuolleena naisena/kummituksena musiikkivideolla.
Vähän rankempaa musiikkia.

Vanha hylätty teollisuushalli, pakkasta noin 10 ja paljaat varpaat. Monta tuntia
odottamista parin minuutin kohtaus! :) Olen myös yhden laukkufirman nettisivuilla.
Kaikkeen sitä nuorena suostuu. Nyt olen seminuori.

4. En tiedä mikä minusta tulee isona.

Olen suunnitteluassistentti joka "sivubisneksenä" harjoittaa mainospohjien, esitteiden
tekemistä ja kuvankäsittelyä. Viihdyn kyllä tässä asemassa erittäin hyvin...

5. Kun soitan pianoa, saan muut itkemään!

Olen opettanut hetken pianonsoittoa ja soittanu eri tilaisuuksissa. Viimeksi
esiinnyin tutun tutun syntymäpäivä juhlissa ja päivänsankari oli valinnut melko
koskettavan biisin. Aika moni sitten itkeskeli! ;) Pianonsoitto on terapeuttista.

Haaveena on iso musta flyygeli ja avara musiikkihuone.

6. En voi sietää jos joku mussuttaa ruokaa ja puhuu ruoka suussa.

Yleensä myös huomautan siitä.



7. Siskoni kuvaili minua että olen harvinaisen empaattinen ja hyväntahtoinen.

Kiltti ja herkkä. Minun on vaikea ymmärtää että maailmassa on pahoja ja seköpäisiä
ihmisiä.

Oudoissa asukuvissa vilahtaa minun Overkneet, joista aikaisemmin teille kirjoitin.

8 kommenttia:

Blogger -L- kirjoitti...

Hienot nuo sinun overknee saappaasi! Hyvän väriset. Mukavia paljastuksia itsestäsi. Tuttu tunne tuo, ettei tiedä mikä "isona" tulee olemaan. Minullakin on jo tutkinto, vakituinen työ jne, mutta taas aloitin avoimessa yliopistossa uudet opinnot.. (say why???) :)

20. lokakuuta 2009 klo 18.15  
Blogger harMonica kirjoitti...

Tiätkö, toi kohta 6. mulla on ihan sama juttu, mä en voi sietää jos joku mussuttaa tai puhuu ruoka suussa, ja todellakin meen mainitsemaan asiasta. (no en siis tietty tuntemattomille mut u know.) Seon vaan niin raivostuttavaa. Nykyään mieluiten poistun huoneesta jos joku syö siellä. Nojoo ehkä vähän ylireagointia, mutta oman mielenterveyden vuoksi en jää sitä kuuntelemaan. :D

20. lokakuuta 2009 klo 18.35  
Blogger COCO kirjoitti...

-L- jep, mä myös opiskelen uusia juttuja kerran viikossa työohella.

harMonica, mun pitää myös joskus ylireagoida ja poistua paikalta, kun ärsyttää. Itse syön/pureskelen hitaasti ja valikoin haarukalle tarkkaan syötävät jutut. Hih! Aikamoista! :)

20. lokakuuta 2009 klo 18.47  
Blogger Char and the city - Divaaniblogit kirjoitti...

Love love love the overknees :) ja värihän on aivan mahtava! Oh, kohta tilaan noi itsellenikin, iii.. Ja hei, kiitos, opin susta uusia asioita :))

20. lokakuuta 2009 klo 21.08  
Blogger COCO kirjoitti...

Jei joo tilaa vaan Char! Noissa on sellanen oma taktiikkansa jalkaan vetämissessä. :)

Ja sun mustat ov:t on myös iiihanat!

Pus pus!

20. lokakuuta 2009 klo 21.20  
Blogger Jenni kirjoitti...

Kiitos, piristit juuri päivääni! Aivan ihana postaus :))

20. lokakuuta 2009 klo 22.19  
Blogger Miss M kirjoitti...

Mielenkiintoisia paljastuksia, vaikutat oikein ihanalta ja sympaattiselta ihmiseltä :) Olen aina halunnut osata soittaa pianoa ja sulla on mun unelmatyö.. tuollainen luova työ on mun haaveena. Mitä suunnitteluassistentti tarkemmin tekee? Millainen koulutus siihen on?

21. lokakuuta 2009 klo 0.00  
Blogger COCO kirjoitti...

Jenni ja Maria, kiitos! En tiedä kuinka paljon haluan paljastaa, mutta suunnitteluassistentti voi tehdä paljon, riippuu työpaikasta ja alasta. Käytän paljon esim autoCad ohjelmaa, korjaan piirustuksia, teen toimistotöitä. Ei kovin luovaa, itseasiassi tosi teknistä. Luovuutta ei voi käyttää. Sen takia juuri teen itsenäisesti mainosalan töitä(tai yritän) ajan puitteissa. Oon myös käyny lukion jälkeen mainos ja markkinointi koulutuksessa...koko ajan mietin mitä seuraavaksi voisin opiskella. Olen onnellisessa asemassa, että työpaikkani voi joustaa tarpeen tullen ja tukee tämän hetkisiä koulupäiviä.

Mutta luova työ on kyllä minun haaveeni... vai onko sittenkään? Ehkä haluan pitää luovuusjutut harrastuksena/kakkostyönä?

En mä vaan tiiä? :)

21. lokakuuta 2009 klo 9.03  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu