Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Jimmy Choo! Please wait in line!

10.11.2009

Jimmy Choo! Please wait in line!



Simply the best dress!

H&M is launching Jimmy Choo for H&M on November 14th. Since the collection is very high
demand, we`re expecting a crowd.

If there is a line, please wait in line and H&M store staff will inform you about how to shop!

Oletko sinä löytänyt suosikkisi mallistosta? Oletko menossa ensimmäisten joukossa shoppailemaan?
Ehkä myös jonottamaan? Olen aivan rakastunut mokkanahkaiseen mekkoon.. se on nyt harkinnassa.
Tykkäänkö siitä 179 euron verran?

3 kommenttia:

Blogger Linnea kirjoitti...

Mun mielestä just toi mekko on myös todella pirun hyvän näköinen. Demi Moore käytti sitä just vähän aikaa sitten. Näytti niiii-in hyvältä! Voi että, nyt mä toivon että sä tykkäät siitä sen vajaan 180 euron verran =) Mä en lähde mihinkään rysikseen, mut onhan nämä kampanjat tosi kivoja.

10. marraskuuta 2009 klo 17.51  
Anonymous mllla kirjoitti...

Samaa mekkoa oon menossa bongaileen:p :)

10. marraskuuta 2009 klo 20.50  
Blogger COCO kirjoitti...

Mun on/off frendi Talous ei tykkää mekosta. Et täytyy harkita tarkkaan. Mulla ois kyl yks mokkanahkainen mekko, viel saman värinen...hmmm...

Hän ois kyllä kaunis mekko!<3

10. marraskuuta 2009 klo 21.05  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu