Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

H&M The Garden Collection

6.1.2010

H&M The Garden Collection

Nyt oon kuulkaas sellanen juttu että ensi kevääksi ja kesäksi sais tulla paljon juhlia, koska olen
löytänyt kasan ihania mekkoja. Jotka olisi pakko saada. Olisi yksi onnellinen tyttö.



Lisäksi alan kohta haaveilemaan kevätauringosta ja leskenlehdistä. Silloin voisin vetäistä nämä ylleni.


Modernia, ylellistä tai abstraktia. Kaikki vaatteet ovat valmistettu ympäristöä
säästävistä kierrätysmateriaaleista tai kierrätysmuovista ja tekstiiliylijäämistä

Vaatteet tulevat myyntiin maaliskuun lopulla... Kuka muu odottaa näitä innoissaan? I do!

(kuvat ja info HM)

4 kommenttia:

Blogger Jenny kirjoitti...

Mulle nyt heti tuo toinen mekko vasemmalta kiitos!::)

6. tammikuuta 2010 klo 23.39  
Blogger Laura kirjoitti...

Minä odotan myös,
kauniita mekkoja, oih!

6. tammikuuta 2010 klo 23.45  
Blogger Stellar kirjoitti...

Huoh, tuo punainen ruusuhelmamekko on PAKKO saada mukaan häämatkalle!

7. tammikuuta 2010 klo 8.16  
Blogger COCO kirjoitti...

Jennym, se on myös minun suosikki. Ihana leikkaus!!

Laura, kyllä. Todella kauniita.

SaraStellar, toivottavasti saat mekon mukaasi. Mulla on synttärijuhlat maaliskuussa ja niin toivon että saisin jonkun noista mekoista juhliin.

7. tammikuuta 2010 klo 8.57  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu