Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

100 things about me

2.5.2010

100 things about me

Tä on kiva. "100 asiaa minusta" -juttu on jo monessa blogissa esiintynyt, nyt sitten täälläkin. Kiva
jos joku jaksaa lukea! :)



1. Olen pieni ja lyhyt.
2. Olen aika ujo ja punastelen helposti.
3. Töissä 1/4 on naisia.
4. Minulla on omakotitalo kuume, tai ainakin haluan pienen pihan ja puutarhan!
5. Olen kova stressaamaan asioista.



6. Kiireessä tai kovassa stressissä unohdan syödä tai mikään ei maistu.
7. Rakastan maalaamista ja piirtelyä
8. Kun puhun puhelimessa piirtelen samalla jotain.
9. Työni on todella teknistä, ei kovinkaan luovaa.
10. Yksi toiveammatti olisi puutarhuri.



11. Mulla on kiva ääni, sanoo kaverit.
12. Paniikissa saatan puhua ja höpöttää paljon/liikaa.
13. Minulla on hiustenpidennys tai oikeastaan tuuhennus.
14. Tykkään avokadosta PALJON.
15. Soitan pianoa, vaikka nyt kotonani ei ole pianoa.


ennen...

16. Haluaisin omakotitalon ja sinne mustan flyygelin!
17. Olen soittanut pianoa muutamissa tilaisuuksissa ja juhlissa.
18. Olen opettanut pianonsoittoa.
19. Osaan laulaa siskoni kanssa kaksiäänisenä Celinen ja Barbaran "Tell him". ;)
20. Minä olen Barbara
21. Pappa vaihtoi sukunimemme 60-luvulla.
22. Se oli alunperin hieno saksalainen sukunimi.
23. En ole naimisissa.
24. Ainakaan vielä.
25. Läppärissäni on monta "inspiraatio" kansiota täynnä kuvia ja suunnitelmia.
26. Minulla on pieni kotitoimisto ja teen oikean työni ohella graafista työtä. Enemmänkin harrastus.
27. Minulla on kaksi asiakasta! :)
28. Minun on vaikea sanoa EI!
29. Minulla on isosisko.
30. Tykkään kunnon hiki juoksulenkeistä.
31. En voi ymmärtää sanontaa, "En kadu mitään menneisyydestäni".
32. Tekisin nyt miljoona asiaa toisin.
33. En ole yhtään järjestelmällinen
34. Haluaisin olla järjestelmällinen ja yritys on kova.
35. Olen hajamielinen ja unohdan asioita.
36. Minulla ei joskus ole hajuakaan minne laitoin jonkin tavaran jonka 2 min. sitten otin ja siirsin.
37. Ajattelen yleensä jotain muuta asiaa kun teen jotain.


...jälkeen. Minuutti pois ja poika pääsi istuttamaan yrtit uudestaan. Mut Basilika säästyi!

38. Olen källi! Aina sattuu ja tapahtuu. Huit hait.
39. Lyhyt pinna.
40. Inhoan odottamista.
41. Olen aina ajoissa.
42. Mieheni kanssa olemme yleensä aina myöhässä.
43. Arkiaamut ovat aina yhtä hullun myllyä.
44. Poikani on minulle niin rakas. Sitä rakkautta ei voi kuvailla.
45. Itken lähes aina kun jotain tapahtuu pojalle. Viimeksi kun hänelle laitettiin piikki. :(
46. Olen pojasta aina huolissani.
47. Odotan kauhulla hänen teini-ikäänsä!
48. Rakastan lapsia!
49. Olen ihan pienestä pitäen hoitanut tuttavien lapsia.
50. Juon aamukahvin vasta töissä sähköposteja lueskellen.


Uusi matto keittiön pöydän alla. Piirongista.

51. Pidän hauskoista ja huumorintajuisista ihmisistä.
52. Minulla on paras kaveri, olemme olleet parhaita ystäviä almost 25 -vuotta!
53. Viihdyn vähän vanhempien ihmisten seurassa.
54. Saatan kantaa muiden suruja ja harmeja harteillani.
55. Pelkään että läheisilleni tapahtuu jotain pahaa.
56. Olen joutunut rajuun auto-onnettomuuteen 18-vuotiaana.
57. Jonka takia en tykkää matkustaa autossa.
58. Suutun jos joku ajaa liian kovaa.
59. Olen saanut suklaamunan poliisilta.
60. Moni luulee minua isosiskokseni ja toisin päin.
61. Rakastan merta!
62. Se myös pelottaa minua voimallaan ja arvaamattomuudellaan.
63. Tykkään suklaasta, mutta en niinkään muista karkeista. Vähän lakritsista.



64. Otan aurinkoa aina kun se on mahdollista.
65. Rusketus on kaunista.
66. Pelkään pimeitä metsiä.
67. Minulla on hyvä mielikuvitus.
68. Valkokuvapää ja muisti.
69. Kotikotonani on ollut yhteensä 3 pupua. Puffe, Stamppe ja Beata.
70. Viimeisin pupu Beata söi pienen pehmolelun ja kuoli siihen.
71. Minulla on ollut kolme vesikilpikonnaa. Vilpertti, Hosuli ja Viivi
72. Mietin jaksaako ketään lukea tätä loppuun asti?
73. En oikeastaan tiedä minkä takia pidän blogia.
74. Ahdistaa joskus ajatus siitä että minut tunnistetaan kaupungilla.
75. Tykkään kalastamisesta.
76. En muista ihmisten nimiä kunnolla.
77. Minut on kasvatettu mielestäni ihan hyvin ja olen oppinut hyvät käytöstavat.
78. Toivon sydämeni pohjasta, että olen hyvä äiti ja kasvattaja.
79. Ala-asteella olin varma että minusta tulee näyttelijä.
80. Rakastan tanssimista.
81. Olen onnekas koska pari työkaveriani ovat ex- kilpatanssijoita ja he tanssittavat mielellään minua
82. Istun mielelläni iltaa työkavereiden kanssa Vaakahuoneella ja kuuntelen jazzia. Vaikka keski-ikä olisikin
60- vuotta.
83. Haluaisin olla enemmän supliikki ja pitää ex tempore hyvän puheen tilaisuuksissa kuin tilaisuuksissa.
84. Mietin joskus että minkä kuvan annan blogini kautta lukijoille ja mitä he minusta ajattelevat.
85. Tykkään kovasti blogin pitämisestä
86. Tykkään kommenteista!
87. Anonyymit ja ihmeelliset kommentit kummastuttavat ja mietin usein millaiset ihmiset joitain outoja
kommentteja kirjoittaa. Omaan blogiini näitä ei ole tullut ainakaan vielä.
88. Hyvät käytöstavat pitäisi jokaisen omaksua!
89. Nauran joka päivä poikani tempauksia.



90. Olen esteetikko vaikka koti onkin joskus aika siivoton.
91. Ahdistaa jos joku tulee keskustelemaan liian lähelle.
92. Pidän kovasti Saden "By your side" biisistä ja se tulisi soimaan omissa häissäni.
93. Olen herkkä ja tunteellinen.
94. Kaikki minulle nyt ja heti, vaikka olen oppinut nyt vähän hillitsemään itseäni.
95. En voi sietää roskaamista, enkä sitä että pulloja heitetään aurajokeen.
96. Kesällä meinaan vihdoin opetella vesihiihtämään ja lautailemaan.
97. Pidän yksinolosta mutta myös porukasta ja yleensä pyydän jonkun kylään, jos tiedossa on ilta
yksin kotona.
98. Minulla on tapana haalia liikaa projekteja itselleni.
99. Olen mielestäni hyvä työntekijä.
100. Olen harvoin kateellinen ja en ymmärrä miksi jotakuta ärsyttää toisen onni. Miten joku voi saada
mielihyvää toisen epäonnesta?! Saatan ihan snadisti olla kateellinen jos joku saavuttaa jonkin tavoittelemani
jutun helpommin tai aikaisemmin kuin minä.

22 kommenttia:

Blogger Unknown kirjoitti...

Jaksoin lukea loppuun asti =)
Tämä on hauska idea!

2. toukokuuta 2010 klo 20.09  
Blogger suvi m / Valkoinen Harmaja kirjoitti...

Kiitos tästä! Oli tosi mukava lukea ja pystyn samaistumaan todella moneen kohtaan! Tässä listassa oli eniten minuun vastaavia juttuja kuin missään muussa aiemmin lukemassani listassa. :) Niitä oli niin monta ettei minun kannata niitä tässä edes listata. ;)

2. toukokuuta 2010 klo 20.16  
Blogger Mongusti kirjoitti...

Minusta annat sympaattisen ja ihanan kuvan itsestäsi blogisi välityksellä.
Kirjoituksiasi on aina erittäin mukava lueskella:)

2. toukokuuta 2010 klo 20.16  
Blogger Malou kirjoitti...

Näitä on ollut tosi mukava lukea, niin myös sinun satasta. Jälkikasvujen edesottamuksille on hyvä nauraa, päivittäin! :o)

2. toukokuuta 2010 klo 20.27  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Beautiful, sensual & poetic, I love your blog!

Agneta

2. toukokuuta 2010 klo 20.54  
Blogger COCO kirjoitti...

Sort of pink, hyvä jutska! :)

Mongusti, kiva kuulla! Olen aika huono kirjoittamaan ja välillä on vaikea saada mitään järkevää tekstiä ulos. :)

suvi m, hih, jänskää! :) Sun täytyy tehdä tä sama omaan blogiisi! :)

Malou, Hih, todellakin. Ihania pikkuihmisiä!:)

2. toukokuuta 2010 klo 21.04  
Blogger COCO kirjoitti...

Thanks Agneta! <3

2. toukokuuta 2010 klo 21.21  
Blogger Nanna kirjoitti...

Ihania juttua ja tosi monia kohtia voisin niin helposti allekirjoittaa mm. olen itsekin aina ajoissa ja inhoan odottamista. :D

2. toukokuuta 2010 klo 21.30  
Blogger COCO kirjoitti...

Nanna,odottaminen on tuskallista. Oon todella kärsimätön! :)

2. toukokuuta 2010 klo 21.33  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vaikutat todella AIDOLTA ihmiseltä, mihin harvoin törmää blogimaailmassa. Tykkään myös hirveästi kirjoitustyylistäsi :)

t. anonyymi :D

2. toukokuuta 2010 klo 22.07  
Blogger COCO kirjoitti...

:D kiitos anonyymi! :)

3. toukokuuta 2010 klo 9.01  
Blogger Miss M kirjoitti...

Mäkin innostuin tekemään tämän! =) Voin sunkin kanssa samaistua niin moneen kohtaan! Ihana tuo Tell him-kappale. Oot kyllä tosi hyvä laulamaan!

3. toukokuuta 2010 klo 12.59  
Blogger COCO kirjoitti...

Jee, kivaa, meen heti lukemaan! Ja en kyllä ole hyvä laulamaan, todellakaan, tuota on vaan hauska laulaa. :)

3. toukokuuta 2010 klo 13.25  
Blogger Beatris kirjoitti...

Tosi kiva postaus, oli kiva saada tietää Cocosta lisää! Hauskoja pikku paljastuksia. :)

3. toukokuuta 2010 klo 13.35  
Blogger COCO kirjoitti...

Miss Bambi! Kiva kiitos! Huomenna jos muistan niin voisin tehdä sen "päivä Cocon kanssa" jutun. Siitä saattaa tulla kyllä aika boring. :)

3. toukokuuta 2010 klo 14.42  
Blogger I May Say kirjoitti...

101. oot ihan hassu :)

tämän parissa vierähti pari minuuttia mukavasti. kiitos siitä!

3. toukokuuta 2010 klo 16.43  
Blogger Alma kirjoitti...

Toi kohta 31 on niin totta, en oo ennen ajatellutkaan. Mä muuttaisin monta asiaa jo tästä päivästäkin.:) Ihana lista, oli tosi kiva lukea.

3. toukokuuta 2010 klo 18.14  
Blogger suvi m / Valkoinen Harmaja kirjoitti...

Vielä vastaus tuohon sun vastaukseen: Mä oon tehny tän jo. ;)

3. toukokuuta 2010 klo 21.23  
Blogger COCO kirjoitti...

I May Say, niin oon! Joku muukin on joskus sanonu! ;)

Alma, kiva kiitos! :)

suvi m, oho, nyt muistankin! :) Tose moni bloggaaja on ton jo ehtinyt tekemään. :)

4. toukokuuta 2010 klo 8.55  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

vaikutat todella symppikseltä! mielestäni blogisi erottuu tyylikkyydellä edukseen muista:)

9. toukokuuta 2010 klo 4.03  
Anonymous Anna kirjoitti...

Oon itse vielä lukiossa, mutta sä kyllä edustat just sitä mitä haluan olla isompana! Tyylikäs cityäiti, jolla on hyvä maku ja vaikutat onnelliselta! :)

Teillä on tosi kiva asunto!

9. toukokuuta 2010 klo 9.49  
Blogger COCO kirjoitti...

Anonyymi, kiitos paljon!

Anna, oih, kiitos paljon! Ihana kuulla, vaikka on hyvä muistaa että blogit eivät anna ihan oikeaa kuvaa kenenkään elämästä. :) Positiivinen asenne on kaiken a ja o. Onnellisia päiviä sinulle!

9. toukokuuta 2010 klo 23.22  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu