Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Vähemmän shoppailua

11.1.2010

Vähemmän shoppailua




Enemmän laatua minulle. Onko minusta tullut merkkihullu? Aikaisemmin, noin vuosi sitten en ollut
yhtään. Ostin kaikki vaatteeni halvoista ketjuliikkeistä ja kyllä sitä rahaa saa niihinkin uppoamaan.
Jopa meidän pojalla oli enemmän kauniita merkkivaatteita kuin minulla. Edelleenkään en välitä pelkistä
logopaidoista. Edelleen vaatteessa täytyy olla jokin juttu, joka saa minut ostamaan.

Nyt tein uuden vuoden lupauksen. Jätän ne massavaatteet kauppaan, koska vaatekaappi pursuaa
niitä nytkin. Panostan tänä vuonna pitkäikäisempiin vaatekappaleisiin. Peruspaidat voin edelleen ostaa
vaikka ginasta, mutta nyt lupaan harkita enemmän ja ostaa laadukasta.

Burberrysta on tullut yksi lempparini. Poikamme kautta olen alkanut pitämään näistä ruutuvaatteista,
kun tuttavamme lahjoitti meille ihania Burberryn sukkahousuja, farkkuja, t-paitoja ja neuleita. Fiksuja
vaatteita ja todella kestäviä!

Tilaanko. COTTON CHECK CAMISOLE WITH TIER HEMLINE - kollaasin vasemman
puoleinen toppi olisi Burberryn nettishopissa 84€ (ennen 140€) + toimituskulut 24€. Olisi aika ihana!


11 kommenttia:

Blogger rölli kirjoitti...

Tilaa ihmeessä jos halvalla saa! ja toi laukku on unelma!

11. tammikuuta 2010 klo 10.23  
Blogger Maii kirjoitti...

Olen niin samoilla linjoilla! Yksi ilta rupesi oikein ärsyttämään, kun kaapissa on neuleita yms., jotka näyttävät ihan rutkuilta ja toisekseen eivät lämmitä edes yhtään!!! Ennen ostin kalliimpana vain esim. kaulahuiveja ja laukkuja, mutta nyt olen päättänyt laajentaa mm. neuleisiin!!! Parempi pari hyvälaatuista, kun 10 huonolaatuista!

11. tammikuuta 2010 klo 10.49  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä olen huomannut että nykyään nuoret miehet panostavat enemmän merkkiin ja laatuun kun taas nuoret naiset käyvät shoppailuvimmassaan ostamassa samalla rahalla niitä halpoja retkuja sinne kaappiin. Koska asun Helsingin keskustassa niin nuoria pariskuntia tulee nähtyä aika usein ja kyllä sen vaan huomaa sen laadun...halvat vaatteet harvemmin istuu niin hyvin päälle tai kangas ainakin on ihan ryhditöntä. Vaikka löytää niitä dimangiostoksia ajoskus tuostakin kategoriasta..susanna

11. tammikuuta 2010 klo 11.40  
Blogger COCO kirjoitti...

rosa, ehkä ehkä. Halpa ja halpa, mut ainakin pirun hyvännäköinen. :) Toi laukku olis kyllä unelma! Lastenvaatteet on ehkä kaikkein ihanimpia Burberryllä.

Maii, niin totta! Just halppis neuleista tulee yhden pesun jälkeen kamalia (vaikka pesis ihan ohjeiden mukaan).

susanna, saman olen mäki huomannu. Munki lähipiiristä miehet omistaa paljon merkkivaatteita ja ostelee muutenki harkittuja juttuja. Nyt alennusmyyntien aikaan on tehny paljon mieli törsätä sika edullisiin juttuihin/rytkyihin mut nyt täytyy vaan olla tiukka.

11. tammikuuta 2010 klo 11.52  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mun piti kommentoida noita Burberryjä myös:) elikkä mulla on tuo "toppi/tunika" vaaleanpunaisena jota käytän yöpaitana, ja se on ihana! Suosittelen!!!! Toinen mun lemppari on iso cashmirhuivi, sekin sellaisena haalean vaaleanpunaisena,lapset käyttää sitä välillä jalkojen lämmittimenä sohvalla .... Aina se vähän kirpaisee mutta sitten jää henkkamaukat käymättä ainakin vähäksi aikaa...Nyt ostin ekan Mulberryn ja olen ihan rakastunut!Mietin vain että miten mun käy kun parin kuukauden päästä muutamme Englantiin Lontoon lähelle ja siellä noita putiikkeja on kunnolla ihan livenä...

Mulla on myös kaksi pientä tyttöä joille on pääasiassa tullut ostettua Burberryä kun en malta niistä näppejäni pitää irti...

www.childrensalon.com on käväisemisen arvoinen paikka:)susannasests

11. tammikuuta 2010 klo 14.09  
Blogger COCO kirjoitti...

Joo, se on varmaan oikeasti yöpaita, mut luulisin et tulisin käyttämään sitä toppina. Hiplasin eilen juuri tuota toppia/tunikaa stockalla ja vaikutti ihanalta. Stockalla toi oli vaan melkein kolme kertaa kalliimpi.

Meen heti tuonne sinun linkkaamaasi sivustolle. Kiitos! :)

11. tammikuuta 2010 klo 14.20  
Blogger Nanna kirjoitti...

Tilaa ehdottomasti, näyttää tosi kauniilta ja eiköhän sen hinnan huomaa jo materiaalissa ja laadussa muutenkin. :) Itseäni ärsyttää suunnattomasti kun aina sortuu ostamaan "halpisvaatteita" ja jo parin pesun jälkeen niitä voi enää käyttää lattian pesuun..

11. tammikuuta 2010 klo 15.26  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kauniita ovat... laukku super ihana :)
Minä myös halppisvaatteisiin sortuja ja tein itselleni vähän samansuuntaisen uuden vuoden lupauksen kuin sinä, mutta, mutta asumme niin pohjoisessa, että ihanimmat merkkivaatteet ovat n. 100 km päässä.
Henkkamaukka, gina ym ovat käden ulottuvilla ja niitä kaappi pursuaa. Vaikkakin kuten sanoit, ginasta saa todella hyviä peruspaitoja ja -toppeja.

Fiksuja ostopäätöksiä uudelle vuodelle!

:) Äiti-ihminen pohjoisesta

11. tammikuuta 2010 klo 18.35  
Blogger COCO kirjoitti...

Nanna, ehkä joo tilaan!:)

Äiti- ihminen pohjoisesta, mä luulen että edullisimmin kannattaa tilata netistä, joten sinäkin voit bongailla netistä merkkijuttuja yms. laadukkaita asioita ja saada ne postin kautta sinne Pohojossee! Mä ajattelin yrittää jatkossa selamaan ebayta jos sieltä tekis löytöjä...

11. tammikuuta 2010 klo 18.57  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihana tuo laukku? minkäniminen? :) Sinulla on kaunis blogi.

11. tammikuuta 2010 klo 22.33  
Blogger COCO kirjoitti...

Kiitos Anonyymi! Se on Burberryn,

Huomasin vasta, että se ensinnäkin on aika saavuttamaton, hinta on yli 10 000€ ja alligaattorin nahkaa, joka on ehkä vähän liian hurja mulle ja arvomaailmoja vastaan. Vielä vauva-alligaattorin! :( Kuva on vaan fiiliskuva.

http://www.burberry.eu/fcp/product/clothing-accessories/tote-bags/baby-alligator-leather-tote-bag/10000008201?colour=taupe%20pink&lastcategoryurl=true

12. tammikuuta 2010 klo 8.36  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu