Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

In my dream..

6.5.2010

In my dream..

Millainen olisi unelmakotisi?



Siinä olisi suuret ikkunat, jotka valaisevat ja toimivat myös kodin suurina tauluina.



Avotakka! Funkkistyylinen takka löytyy lapsuudenkodistani ja takkatuli on vaan yksi ihanimmista asioista
mitä tiedän! Se rauha ja ääni.



Vaalea ajattoman mallinen sohva. Käsinojat eivät saa olla liian leveät, eikä istuintyynyjä liikaa. Ligne Rosetia
myy Skanno.



Avaruutta! Vaaleutta ja eri tasoja. Kuten tässä on olohuone eri korkeudella kuin keittiö. Eli ei kaksikerroksista vaan mielellään yksikerroksinen eri tasoilla.



Keittiö ikkunan alle. Olohuoneen ja pihan yhdistyminen mutkattomasti. Piha olisi yksinkertainen, japanilaisen
puutarhan tunnelmaa. Liuskekiveä ja pallomaisia kasveja korkeissa ruukuissa. Betonielementtejä ja kaunis
valaistus.



Tai toisinsanoen se unelmakoti olisi tämä. julkisivultaan.



Oho, vitsi tämä olikin laaja aihe!

Terassille voisi tulla liuskekivi tason lisäksi kunnon hengailuterassi UPM profista. Pääosin
kierrätysmateriaalista valmistettu komposiitti on lujaa ja hyvin kosteutta kestävää, lisäksi se
olisi kaunis. UPM profi ei harmaannu ja on pitkäikäinen.



Merinäköala olisi plussaa ja keskustan läheisyys.

Minusta myös tuntuu että blogini tarvitsee uudistusta. Olen kyllästynyt layouttiin ja kaikkeen. Minun pitäisi
koulutukseni pohjalta osata myös vähän koodata, täytyy kaivaa kirjat esille. Itse ainakin kaipaan vähän
freesimpää lookkia ja uudistusta. Mietin wordpressiin siirtymistä...

Ihmetellään.

(kuvat Shootfactory, avotakka, Living etc, Ligne Roset)

10 kommenttia:

Blogger Mongusti kirjoitti...

Oi oi, ihania kuvia <3
Mun mielstä sun blogin ulkonäkö on tosi kiva, mut tietty vaihtelukin virkistää aina:)

6. toukokuuta 2010 klo 16.03  
Blogger suvi m / Valkoinen Harmaja kirjoitti...

Inspiroivia kuvia! Juuri samaa toivon minäkin unelmien kodilta. Yhden talon rakentaneena tiedän ettei kaikki unelmia ole helppo toteuttaa (ainakaan jos on rajoitettu budjetti). ;) Ehkä seuraavassa talossa niitä voi toteuttaa enemmän...

Minustakin sinun blogisi on oikein kivan näköinen, mutta tietty vaihtelu aina virkistää. Minunkin pitäisi uusia banneri, mutta ei ole aikaa ideoida sitä nyt.

6. toukokuuta 2010 klo 16.31  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vähän liian moderni kokonaisuus minulle:)

Olen tullut siihen tulokseen että ihmisen sisustusmaku menee sekä iän että elämäntilanteen mukaan.

Olen mm. kauhukseni huomannut että viime aikoina monet ystäväni ovat pikkuhiljaa lipsahtaneet samoihin juttuihin kuin heidän äitinsä aikoinaan..en kai vain minäkin...

Viitisen vuotta sitten olin aivan vääjäämättömästi hyvin pelkistetyn ja modernin tilan kannalla; oma elämä oli melko sillisalaattia..nyt kun hommat luistaa omassa elämässä niin sisutukseen on tullut enemmän romuluisuutta;)))

Onko sulla aina ollut sama maku sisustuksen suhteen?

6. toukokuuta 2010 klo 17.04  
Blogger Hanna ★ kirjoitti...

Voi vinde kuinka ihania kuvia! Aika lähellä minunkín unelmakotiani ;)

6. toukokuuta 2010 klo 19.22  
Blogger COCO kirjoitti...

Mongusti, juuri sitä vaihtelua haluisin, kiitos. :)

suvi m, noi on todellakin just unelmakoteja ja ei ihan realistisia. Mun tuota tyylisuuntaa kiitos kyllä. :)

White Lily, elämäntilanne vaikuttaa kyllä paljon. Iästä en tiedä, voi olla. :) Me ollaan miehen kanssa hyvin samoilla linjoilla sisustusmaun suhteen, vaikka ikäeroa on jonkun verran. Olen kyllä aina tykännyt aika modernista ja pelkistetystä, nuorempana ehkä enemmän seurasin trendejä, nyt yritän kovasti miettiä pidempiaikaisia juttuja. :) Funkkistyylistä olen aina tykännyt. Mä kyllä tykkään kaikesta kauniista, esimerkiksi mökille voisin valita hyvinkin tanskalaista tyylisuuntaa, vähän romanttisempaa ja runsaampaa.

Hanna, niimpä! Lottovoittoa odotellessa! :)

6. toukokuuta 2010 klo 19.51  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minusta blogisi on jo freesi! Talon rakentaneena yhdyn yhdeen kirjoittajaan: osan voi toteuttaa mutta osa jää haaveeksi. Saatiin ainakin kivi materiaaliksi, suuret ikkunat. Brofideckillä pitäisi päälystää terassit mutta kun se on niin kallista! Ihan sairaan hintaista (kylläkin ikuista ja huoltovapaata)!

6. toukokuuta 2010 klo 21.12  
Blogger Unknown kirjoitti...

Kivaa linjakasta tyyliä näissä sun haaveiluissa! Tollanen on kyllä todella kaunista, mutta käytännössä ainakin mulla olisi ongelmia toteuttaa tuollaista niukkaa tyyliä kun tykkää niin monesta tavarasta että haluan kaikkea =)

Hmmm... mikähän olet koulutukseltasi kun koodaustakin osaat...? Mullakin on nimittäin multimediatausta niin on tullut itsekin jotain html:llää, flashia ja php:ta kokeiltua. Ihan hyödyllistä välillä =)

6. toukokuuta 2010 klo 21.45  
Blogger COCO kirjoitti...

Anonyymi, joo, olen todellakin samaa mieltä ja nämä mun unelmakuvat on tosiaan ihan haaveilujuttuja. Mutta jotain noiden kuvien tyylisuuntaa. Teidän talo kuulostaa ihan unelmalta, kärsin talokuumeesta!

Mä yritin myös katsoa upm profin hintoja, mutta en löytänyt. Eli ilmeisen arvokasta matskua.

6. toukokuuta 2010 klo 21.53  
Blogger COCO kirjoitti...

Sort of pink. Täytyy vain olla hyvät säilytystilat sitten. :)
Heh, tosiaan mun pitäisi osata, mutta se ei opiskeluvaiheessa kuitenkaan jaksanut kiinnostaa, enkä osais tehdä muuta kuin jotain ihan simppeliä. Olikohan se kurssikin joku alla kuukauden mittainen. Pakollinen. :)

6. toukokuuta 2010 klo 22.44  
Blogger Unknown kirjoitti...

Siis aivan ihania inspiraatiota tuottavia kuvia!! Puet ajatuksia kuviksi, ja kiitos siitä! Olen yrittänyt pähkäillä juuri uuden talomme valtavaa terassia ja pihaa, että mitä sille tehdä. Jotenkin avasit koko ajatusmaailmani!

Muutenkin suuri kiitos mahtavasta blogista! Oon jotenkin ihan koukussa tähän blogiisi =)

Ihanaa kevättä ja kesää sinulle!

-Ninnu

7. toukokuuta 2010 klo 17.41  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu