Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kauppareissulla

15.5.2010

Kauppareissulla



Niin siistii, että täältä Turusta - Sisustuksen Koodista löytyy aina niin kivoja juttuja ja he osaavat tilata
aina niitä ajankohtaisia juttuja! Lempparikauppa! Sinne on tullut DAY:tä keväällä ja aivan ihania tyynyjä
muuten! Ostin viime reissulta hauskan kauppakassin. <3 Mä olen ja olen aina ollut aika kassialma!





I carry a lot of baggage! Mieheni sanookin, että kärsin käsilaukku syndroomasta. Aina laukku
kädessä, vaikka mitä tekisin. Lastenrattaidenkin kasaaminen onnistuu yhdellä kädellä, toisessa tietysti laukku.

6 kommenttia:

Blogger Char and the city - Divaaniblogit kirjoitti...

Haa, itsekin meinasin viime shoppailukerralla ostaa tuon saman, juuri tuossa värissä! Looks good :)

15. toukokuuta 2010 klo 8.37  
Blogger COCO kirjoitti...

Char, mä muistin et mainitsit tuon blogissasi. :) Mä meinasin ostaa valkoisena, mutta mun käytössä se ei olisi ollut pitkään valkoisena... :)

16. toukokuuta 2010 klo 10.05  
Blogger Saara kirjoitti...

sulla on aina niin ihania kuvia :) pohditko kauan miten ja missä näpsit valokuvat vai tuleeko ne ihan itsestään? :) (tää oli siis positiivinen ja ihaileva kommentti)

16. toukokuuta 2010 klo 10.21  
Blogger COCO kirjoitti...

Saara, <3 kiitos! Mä yritän harjoitella kovasti kuvaamista, se on niin kivaa (ja vaikeeta)! Monesti räpsin paljon kuvia ja valkkaan sitten vaan pari parasta.

16. toukokuuta 2010 klo 18.48  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä kanssa ihailen kyllä sun otoksia!!!

Mulla on tällä hetkellä matkassa aina mukana mun pojan tekemä kauppakassi.

Täällä Hollannissa kassien kirjo on ihan mahdoton. Kaikilla näyttää olevan just sellainen veska kainalossa jonka minäkin haluaisin..mutta sun tyyppistä maltillista linjaa en oo nähnyt pitkään aikaan...

17. toukokuuta 2010 klo 14.21  
Blogger COCO kirjoitti...

White Lily, kiitos! :) Pojan tekemä kassi on varmasti parhaimmista parhain! :)

17. toukokuuta 2010 klo 14.30  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu